Aliens Colonial Marines - fantasztikus képek

Fantasztikus képeket tett közzé online a Sega és a Gearbox a Aliens Colonial Marines produktumból, melyeken megvizsgálhatóak többek között az idegenek, a karakterek, a jobbnál jobb helyszínek és a fegyverek is. A teljes játék jövőre fog megjelenni, multiplatform formában. A képeket nagyon szépen köszönjük a német pressakey blog-stábnak.
















Dragon Age II - PAX képek

A PAX alkalmával a Bioware 2 új képet közölt le a Dragon Age fanoknak, amiket alább nézhettek meg.


Homefront - hivatalos dobozkép

Megérkezett a THQ jóvoltából a Homefront játékról a hivatalos dobozkép, amely nagyon pöpecre sikerült. A teljes játék COD-szerű játékélményt fog felvonultatni, amit az USA vs Korea szemszögéből élhetünk át, természetesen John Millius fiktív alapötletén keresztül. A Homefront 2011 tavaszán fog megjelenni Xbox360-ra, PS3-ra és PC-re.

Lord of the Rings: War in the North - PAX Screenshotok

Új képek láttak napvilágot a 2011-ben megjelenő The Lord of the Rings: War in the North játokból, melyet a Warner Bros. fog forgalomba hozni PC-re és konzolokra egyaránt. A Snowblind Studios srácai a produktumot szerepjátékos körítéssel vértezték fel, melyet még kooperatív módban is lehet játszani online.








Készül az új Brothers in Arms


A Gearbox Software az összes puskakport ellőtte a Seattle-ben megrendezett PAX játék kiállításon. Megtudtuk, hogy készül a régóta várt Duke Nukem Forever és a sokat elhalasztott Aliens Colonial Marines is. Nemrégiben a Gearboxos srácok erősítették meg, hogy nagyon szeretnének egy új Brothers in Arms játékot. Mindez csupán idő kérdése, hogy mikor fogják kiadni. Brian Martel és Randy Pitchford szerint a második világháborús taktikai FPS játékra nagyon büszkék, és a Hells Highway sikerei is biztatják a fejlesztőket a játék elkészítésére. A fejlesztők azt is elárulták a játékkal kapcsolatban, hogy ne legyenek meglepve a játékos társadalom, ha valamilyen új színt vagy stílust visznek a negyedik részbe.

A fejlesztők azt is elmondták, hogy a BIA franchise meglehetősen fontos számukra, védik és egyben szeretik is. Egy játék se adta vissza azt a katonai hangulatot illetve érzésvilágot mint Baker alakulatában. Ez olyan mintha egy hollywoodi második világháborús filmet az Elit alakulat című sorozattal hasonlítanánk össze. A COD és MOH második világháborús részei csak hollywoodi akció lövölde volt, a BIA pedig sokkal másabb, emberibb.

Lara Croft and the Guardian of Light - ELŐZETES



A nagy játék kiállítások alkalmával mindig van néhány olyan cím, amiről tudjuk, hogy ott fogják bejelenteni, így esetenként rajongók milliói várják, hogy nagyra becsült kiadójuk kimondja a varázsszavakat. Az idei E3 alatt is sokan voltak, akik az évek során egyre szebb idomokkal megáldott Lara Croft újabb kalandjának beharangozását várták. A hír elhangzott, Lara jön, de nem olyan köntösben, ahogy gondolnánk... - lehet sokan köntös nélkül kíváncsiak rá!

A játék csak elektronikus formában - lesz - elérhető, mivel az XBox tulajdonosok az exkluzivitást kihasználva már egy ideje tolhatják a játékot, de csak egy kis megkötéssel, ugyanis a többi platformra való megjelenésig (szept. 28.) nem használhatják a kooperatív módot ami Lara újragondolt kalandjának talán legnagyobb erénye lesz.


A történet szerint, az ókori Közép-Amerikában, a fény őre Totec és a sötétség őrzője Xolotl között nagy háború dúlt, amit Totec, a jó oldal képviselője elvesztett, mikor a Xolotl egy mágikus tükör használatával alvilági szörnyeket hívott segítségül. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy Totec túlélte az ütközetet és egy csellel ellenfele fegyverét használva örökre a tükörbe zárta Xolotl-t, Ő maga pedig szoborrá változva őrizte azt.

Főhősnőnk ismerve a legendát, céljául tűzte ki a mágikus tükör megtalálását, mely ügyben sikerrel is jár, de nem sejtette, hogy követői is vannak útja során, akik nem a megtalálás jogát szeretnék magukénak. A dolgok akkor fordulnak a legrosszabbra, amikor Xolotl kiszabadul börtönéből és erejéből semmit sem veszítve ott folytatja a leigázást ahol abbahagyta.

A sötét oldal fő gonoszával együtt a szoborrá változott Totec is feléled, aki a régésznő segítségével az elkövetkező napfelkelte előtt próbálja megállítani Xolotl-t.


A program megmarad az ősök által jól kitaposott ösvényen, miszerint az egzotikus, csapdákkal, kapcsolókkal és még ki tudja mivel megtűzdelt helyszíneken kell feladatunkat teljesíteni. A mostani megvalósítás annyiban változik, hogy Lara ezúttal segítőtársat is kap Totec személyében.

A játékmenet alapvetően a két karakter összedolgozására épül, hogy egymás különböző képességeit használva gyűrjék le az újabb és újabb akadályokat.
Így például Lara át tudja dobni csáklyáját egy szakadék felett, majd a kötélen Totec átsétál vagy épp a fény őrének pajzsát Lara dobbantóként használhatja a magaslatok eléréséhez.

Összességében ez csak két apró példa volt abból, amivel a programozók készültek, ugyanis a feladatokat sokszor nagyon precízen, esetenként időre kell végrehajtani, ami igencsak meg tudja majd nehezíteni dolgunkat.

Hasonló játékmenetet már láthattunk, így meg vagyok győződve arról, hogy volt honnan ellesni dolgokat illetve saját ötletekkel kiegészíteni azt így alkotva meg a közel tökéletes játékmenetet.


Sajnos azonban van egy rossz hír is, ez pedig az, hogy egyedül játszva csak Lara lesz irányítható, Ő lesz egyedül a pályákon, tehát egyjátékos kampány esetén nem lesz lehetőség a karakterek közti váltásra és a feladatok ilyen mód teljesítésére. Kár érte.
Jó dolog viszont, hogy így sem fog unalomba fulladni a játék, hiszen egy manapság divatos fejlődési rendszer is a program részét képezi majd, így egyedül kalandozva az újabb tárgyak, képességek megszerzése fog lekötni minket.

Alapvetően elmondható tehát, hogy a Lara Croft and TGOL a kooperatív kampányra épít, és ott teljesedik ki igazán. A két külön vonal történetben kicsit különbözik, de pályáiban teljesen azonos, így akár menet közben is csatlakozhat majd hozzánk valaki, vagy épp fordítva, hogy adott ponttól már karöltve küzdjenek meg Xolotl seregei ellen.

A készítők elmondása szerint, a játékidő kb. 6 óra lesz, ami elég kevésnek mondható, de úgy érzem, hogy van a játékban annyi potenciál, hogy a szavatossági időt ennek többszörösére tolja ki. Nem egyszer fogjuk végigjátszani az biztos.


A beillesztett képeket és a videókat látva a látványra nem lehet panaszunk. Érdemes megemlíteni, hogy a megjelenítéshez nem írtak új motort, hanem az Underworld alatt is dolgozó rendszeren finomítottak kicsit.

A megmaradt magon kívül a körítés egy része is változatlan marad, így a korábbi Tomb Raider epizódok zenéi ismét megszólalnak majd.

Ami viszont mindenképp változáson kell, hogy átessen az az irányítás, elvégre az eddigi teljes 3D nézetet, most egy kötöttebb izometrikus látvány váltja fel. Bár a videók általában úgy készülnek, hogy előre begyakorolják, aztán felveszik az adott részt, nekem ennek ellenére úgy tűnik, hogy nem lesz agyon bonyolítva a rendszer. Erre jó példa az is, hogy az alap fegyverek lőszerigényére nem kell figyelni, ugyanis végtelen mennyiségben áll majd rendelkezésre.

Számomra nagyon tetszik sok egyéb megoldás is, amik akcióközpontúvá - most ide értem a logikai feladványokat is - teszik a programot így csak a lényegre kell koncentrálnunk, ami nagyon fontos ebben a kategóriában.


Az eddigi tesztek során melyek ugye mind az XBox verzióra vonatkoztak átlagosan 87%-ot kapott a játék, ami nagyon jó ahhoz képest, hogy sok esetben ez még nem tartalmazza a koop által nyújtott élményt/teljesítményt.

Lara új kalandja nem tartozik bele a Tomb Raider sorozatba, aminek oka igazából csak a játékmenetbeli eltérés, de a sorozat eddigi rajongói biztosan szeretni fogják, akik pedig ódzkodtak a régész hölgy személyétől, így más megvilágításba helyezve talán mégis megbarátkoznak vele.

A Lara Croft and the Guardian of Light szeptember 28. napján lesz elérhető PS3 és PC platformokra - elektroikus formában - illetve ezen a napon aktiválódik az addig exkluzivitást élvező Xbox tulajoknak a koop lehetőség.

A játék várható ára 15 dollár vagy ennek megfelelő pont.

FIFA 11 - Arsenal vs Real Madrid


Az EA nemrégiben adta ki hivatalos videó formában a Fifa 11 első meccs előzetesét, amiben a közel 12 perces videóban az Arsenal és a Real Madrid Bajnokok Ligája szintű összecsapását vehetjük szemügyre. A játék az NBA Elite 11-hez hasonlóan szintén minimális újításokon esett át, de még így is biztató játéknak tűnik, első blikkre természetesen. A játékról szintén írtunk már egy előzetest, amit oldalunkról olvashattok el. A Magyar verzió dobozképén nagyon valószínű, hogy Dzsudzsák és Kaká fog domborítani.



A Fifa 11 október elsején jelenik meg PC, PS3 és Xbox360 platformokra.

Black Ops - hollywoodi sztárok a játékban


Az Activision ma jelentette be, hogy a legújabb sikervárományos játékukban, a Call of Duty: Black Opsban több híres hollywwodi színész fog közreműködni, mint szinkronszínész.

A World at Warban szerepelt karizmatikus képességgel megáldott óriási színész tehetség, Gary Oldman ismét visszatér a hidegháborús lövölde játékban. A kiadó még azt is megerősítette, hogy a Szikla hazafias sztárja, Ed Harris is munkát vállalt, aki a Black Ops-beli Jason Hudson (CIA ügynök) hangját fogja kölcsönözni.

Az Activision még azt is leközölte a nagyérdeművel, hogy a sztori végkimenetét ill. "scriptjét" az a David S. Goyer írta, aki többek között a Batman Begins és a The Dark Knight című szuperprodukción ügyködött.

A Treyarch fejese, Mark Lamia szerint Oldman, Harris és Goyer Hollywood legnagyobb tehetségei közzé tartoznak, éppen ezért a Black Ops egyjátékos kampánya is fog némi filmszerűséget és óriási hangulatbombát teremteni e híres nevekkel is. (Emlékezzünk csak vissza az MW2-re... ott pedig Hans Zimmer zeneszerző volt a favorit)

Call of Duty: Black Ops november 9-én jelenik meg PS3, Xbox360, PC, Wii és DS platformokra.

RUSE - Launch trailer


A Ubisoft kiadta az utolsó videót a RUSE katonai RTS játékából, amit alább nézhettek meg HD felbontásban. Az Eugene System fejlesztői a második világháború stratégiai vonalát próbálják majd ismét visszahozni, forradalmi műfajjal illetve újszerű stílussal, körítéssel megfűszerezve azt. A RUSE tehát a mai napon válik elérhetővé a Storeban, kattanjatok rá ti is, de előtte mindenképpen olvassátok el a béta tesztünket, amit Tomi írt. Az Edge magazin egyébként 8 pontra értékelte az Ubisoft alkotását.

Sniper: Ghost Warrior Multiplayer DLC trailer


A City Interactive úgy tűnik, hogy törődik a kétség kívül eddigi legjobb játékával, a Sniper: Ghost Warrior-szal, hiszen elérhetővé tesznek egy új letölthető tartalmat, amiben 5 új multiplayer pályát hivatottak biztosítani a Sniper rajongóknak a fejlesztők. Aki pedig nem ismeri a játékot, az nyugodtan olvassa el a róla alkotott tesztünket.

Enslaved - videón az első 15 perc


Pár napja került aranylemezre a meglehetősen érdekes ideával rendelkező Enslaved produktuma. A Destructoid pedig megmutatja a nagyérdeműnek, hogy mire számíthat az, aki meg fogja venni a teljes játékot, amit a Ninja Theory készített el. Videón tehát az első 15 perc, következzen hát az első fejezet momentumai.

Bioshock Infinite - friss képeken

A VG247 rátalált a Game informer által leközölt Bioshock Infinite friss képeire, amit most mi is megosztanánk veletek. A 3 új képen az új Big Daddy-t valamint a szorgos munkásokat tekinthetjük meg, amint Columbia utcáin császkálnak vagy éppen dolgoznak. A teljes játék valamikor 2012-ben fog megjelenni PC, Xbox360 és PS3 platformokra.



DJ Hero 2 & Guitar Hero: WOR demók


Ma letölthetővé vált a DJ Hero 2 és Guitar Hero: Warriors of Rock demója, egyelőre csak Xbox Liveról. A DJ Hero 2 demójában négy exluzív mixet próbálhatunk ki, és megleshetjük, hogy milyenek az új játékmódok (mint például a DJ Battle). A mixek közt megtalálható például Pussycat Dolls (Don't Cha) & Pitbull (Calle Ocho) vagy Lady Gaga (Just Dance) & Deadmau5 (Ghosts N Stuff) is. Az új Guitar Hero demójában szintén négy dalt próbálhatunk ki: van itt Black Sabbath, Foo Fighters, Slash és Dethklok is, minden rocker megtalálja majd a neki tetsző számot.

A Guitar Hero: WOR szeptember 24-én, a DJ Hero 2 pedig október 22-én jelenik meg.

Hungamer játékajánló - Screamer 4x4

Talán van még valaki rajtam kívül aki emlékszik egy hazánk fia által programozott, szimplán csak "auto"-nak nevezett játékra. A program kiváló fizikájával hívta fel magára a figyelmet, de önmagában megmaradt mint garázsprojekt. Aztán, hogy volt, hogy nem alakult egy fejlesztőcsapat - akik hamar két részre is szakadtak - és megalkották terepjáró autós játékukat, melyet anno a Virgin adott ki. A kiadó által birtokolt Screamer név után a játék megkapta a Screamer 4x4 nevet.

A játék nevévől adódóan terepjárókat fog bemutatni, ilyen járgányokat irányíthatunk két fő játékmódban. Az egyik a triál, ahol egymást követő nagyon szűk kapukon kell áthaladnunk, ezek érintéséért hibapont jár.
Egyszerűnek hangzik, de az esetenként extrém terep, az időjárás vagy a napszakok változása mely megvalósítása kiváló igencsak megnehezítheti a dolgunkat.
A másik mód a pathfinder, ahol rendszerint 4-5 kapu van elszórva egy hatalmas területen és azokon kell szabadon haladva minnél gyorsabban áthaladnunk.

Körversenyek alapból nem, de helyi hálózaton keresztül játszhatóak.

A látványon kívül meg kell említeni a program kiváló fizikáját is, mellyel kiérdemli a szimulátor megnevezést.
A versenyek során autónk fejleszthető, új gumit, motort, váltót vagy épp difi művet vásárolhatunk hozzájuk és mindezeket manuálisan is kezelhetjük. A sebesség váltó ilyen működtetése nem nagy tudomány, de a difi zár mely elég nagy segítség tud lenni, már okozhat nehéz pillanatokat.
Persze ezek működhetnek automatikusan, de akkor pont ajáték lényege veszik el.

Összességében egyetlen negatívum említhető a játékról ami nem más, mint a terep megvalósítása. "Lapokból" nem pedig szép kerekített formákból áll, ami extrém esetekben el/beakadáshoz vezet...

A játék demo változata
INNEN letölthető.