Far Cry 3 Multiplayer Beta infómorzsák


Nyáron 2 héten át tartó multiplayer bétát tervez az Ubisoft Playstation 3-ra és Xbox 360-ra, a nem sokára megjelenő játékukból, a Far Cry 3-ból.

A bétában 6 karakterosztály lesz játszható több virtuális harcmezőn és módokban. Fő eleme a fejlődés rendszer lesz több száz feloldható fejlesztésekkel és más extrákkal.

Ahhoz hogy bekerüljünk bétába, annyit kell tennünk, hogy megvesszük a Ghost Recon: Future Soldier-t GameStop-nál a premier napján, május 22-én. Vagy másik út lehet, hogy az Ubisoft szétoszt pár kulcsot Facebookon vagy egyéb közösségi oldalakon.

A Far Cry 3 szeptember 4-én jelenik meg konzolokra és PC-re.

Mozgolódás a Dice háza táján

A Battlefield 3 fejlesztése közben más játékokkal is foglalkozott a Dice? Nagyon úgy tűnik, egy-két információ morzsa erre enged következtetni. Néhány Dice dolgozó önéletrajzában érdekes dolgokra bukkantak. Mint például a Battlefield Bad Company folytatása és a Mirror's Edge folytatása. Egyelőre úgy tűnik mindkét project korai fázisban van és még nem kezdődött el konkrét fejlesztés. Én személy szerint mindét játéknak örülnék. A két Bad Company játék nekem sokkal jobban tetszett, mint mondjuk a Call of Duty 4, de még a Battlefield 3-at sem tartom olyan jónak mint azokat. A Mirror's Edge első részét imádtam. Egyedüli negatívuma a borzasztó rövid játékidő és az esetlen harcrendszer volt. Remélhetőleg tényleg készül a Mirror's Edge 2, mert anno az első rész nagyon nagy bukás volt.

DVD Ajánló: A tetovált lány


Évszám: 2011
Eredeti cím: The Girl with the Dragon Tattoo
Stílus: krimi-thriller
Játékidő: 158 perc
Rendező: David Fincher
Forgatókönyvíró: Steven Zaillian
Főszereplők: Daniel Craig, Rooney Mara, Christopher Plummer


Stieg Larsson Millennium- trilógiájának első kötetét a svédek már 2009-n filmre álmodták, a siker nem is maradt el, gyorsan el is készült hozzá a két folytatás. És itt jön képbe Hollywood, ahol mostanság divat remake-ket készíteni, így ha egy „nem amerikai” alkotás sikeres lesz, a producerek általában akcióba lépnek, megvásárolják a jogokat és gyorsan elkészítik a „saját verziójukat”.

A tetovált lány esetében más a helyzet, hiszen a rendező számtalanszor elmondta, ő nem a svéd mozit formálja a saját képére, hanem a könyvből készít adaptációt. Hogy ez most üres duma volt e, vagy tényleg egy, az eredetihez hű darab elkészítése volt a cél, döntse el mindenki maga.

De most tekintsünk rá magára a filmre. A történet terén nincs változás, az alapok ugyanazok, melyek a svéd mozinál, de akadnak kisebb-nagyobb eltérések, ezek azért vannak, mert a legtöbb helyen az amerikai verzió igazodik a könyvhöz, többet tart meg az írott alapból, mint a 2009-s alkotás.

Így hát ilyen téren a friss mű oldalára billen az a bizonyos mérleg, de a sztori kibontását tekintve is Fincher darabja a kiforrottabb. Hiszen a szövevényes szálak úgy lett elénk tárva, hogy azt viszonylag könnyen megértse a néző, nem úgy, mint a svéd film esetében, ahol elég sokszor lehet elveszítenie a fonalat, legalábbis nekem sikerült.

A cselekményvezetés elég komótos, de erre azon oknál fogva nem lehet panasz, hogy már a regény se volt egy pörgős írás. A történések szép lassan követik egymást, de unalomba sosem fullad a sztori, hiszen ha figyelünk és nem álmos fejjel tekintünk a képernyőre, mindig kapunk valami információmorzsát, ezáltal pedig együtt rakhatjuk össze a puzzle darabkákat a főszereplőkkel.

És ha már a szereplők, ilyen téren is muszáj összehasonlítanom a két filmet. Viszont ebből a „szembeállításból” a svéd verzió jön ki győztesen, mivel ott Noomi Rapace jobban elkapta Lisbeth Salander karakterét, legalábbis én az ő „tetovált lányát” preferálom. Mégpedig azért, mert Rooney Mara itt Lisbeth érzékenyebb oldalát mutatja be, ez pedig az én tetszésemet nem nyerte el. Félreértés ne essék, nincs baj a főszereplő nővel, jól játszik (bár, azért az Oscar-jelölést erősnek érzem) , de nálam ez a karakter Rapace megformálásával válik teljessé.

A többi szereplő alakítását már nem igazán lehet kiemelni, Daniel Craig el volt szerepében, de semmi átlag felettit nem mutat, ez pedig igaz Stellan Skarsgard-ra is, aki kisujjából kirázza figuráját.

A mozi technikai oldalával nincs baj, sőt, ilyen téren sikerül felülmúlnia az első verziót, persze ez érthető, mivel ez egy elég nagy költségvetésű produkció. Tehát a képi-világ elég nyomasztó, emiatt az atmoszféra is elég nyugtalanító és feszült, az a kevés akció, amivel találkozhatunk, pedig elég látványos.

Összesítve a dolgokat, ez egy kellemes kis krimi-thriller, melynek nézése közben ott volt bennem az-az érzés, hogy ezt már láttam, így sajnos nem nyújtott feledhetetlen élményt. Azonban ezen érzés mellé párosult az is, hogy ez minőségibb, mint az a verzió, amihez először szerencsém volt.

Értékelés: 7,5/10


Walking Dead's First Episode: Túl az 1 millión


A népszerű tévésorozat, a Walking Dead alapján készült cell-shaded grafikával ellátott Walking Dead's First Episode elérte az 1 milliós eladást mindössze pár hét leforgása alatt - adta hírül a Telltale Games.
Ezt a számot PC-n, PSN-en és Xbox Live-on érte el.

A 2. epizód, a Starved for Help tervek szerint júniusban érkezik.

Forza Horizon - Dobozkép

Korábban már beszámoltunk róla, hogy milyen játék lesz az új Forza, ezért most mellőznénk is a bevezetőt. Rögtön a lényegre térünk, ugyanis a Microsoft két új képet adott ki az októberben megjelenő Forza Horizon című autósjátékból. Az egyik kép dobozkép, míg a másik valódi in-game tartalmú.



Batman Arkham City: Harley Quinn Revenge DLC trailer

Megkapta teljes előzetesét a Harley Quinn Revenge című DLC (Batman Arkham City). A kiegészítés nagyjából 4 óra játékidőt ad hozzá az alapjáték sztorijához, amiben Harley borsot tör Batman orra alá. Nem kevés problémát fog jelenteni a Sötét Lovagnak Harley jelenléte. A GOTY kiadás megjelenése USA-ban 29-én, míg Európában csak szeptemberben lesz esedékes.

Borderlands 2 - Gyűjtői kiadások


A 2K Games bejelentette a fantasy világban játszódó FPS szerepjátékuknak, a Borderlands 2-nek a gyűjtői változatait.
Először íme a játék alapváltozatainak borítói:


Egyszerű, meg szép is. Na de menjünk is tovább. A kisebb gyűjtői változat a Deluxe Vault Hunter's Collector's Edition.

Tele van mindenféle finomságokkal, nézzük is mik találhatók benne:
  • Borderlands 2 játék
  • Marcus Kincaid bólogatós figura
  • 4 exkluzív matrica
  • A játék világáról, Pandora-ról egy térkép
  • Képregény letölthető formában
  • Inside the Vault: The Art of Borderlands 2 kemény kötésű könyv
  • Bónusz digitális tartalmak
Ez a csomagocska 100 dollárba fog kóstálni (szerintem enyhén túl van árazva).

Most pedig következzen "A" rajongóknak szánt ultra brutális verzió. A neve Ultimate Loot Chest Limited Edition.

Ebbe mindent belepakoltak a 2k-s srácok, ami csak eszükbe jutott.

Íme a tartalma:
  • Borderlands 2 játék
  • A játékban megtalálható láda élethű nagyságú replikája
  • Marcus Kincaid bólogatós figura
  • A kiadás száma egy kártyán
  • Fémdoboz a játéknak
  • Pandora lényeiről egy ismertető
  • 4 Lithograph kártya
  • Harctéri feljegyzések Sir Hammerlock-tól
  • Képregény letölthető formában
  • 4 exkluzív matrica
  • A játék világáról, Pandora-ról egy szöveg térkép
  • Bónusz digitális tartalmak
Akik az utóbbit szeretnék magukévá tudni, azoknak 150 dollárt kell kicsengetniük. Akik előrendelik a hivatalos oldalon valamelyik kiadást, azok bekerülnek a Borderlands 2 Premiere Club-ba, amivel járnak plusz letölthető tartalmak és ingyenes hozzáférés az 5. karakterhez, a Mechromancer-hez, amint az megjelenik.

Ha a GameStop-nál rendeljük elő, akkor jár még pluszba egy aréna, a Creature Slaughter Dome, ahol a legkeményebb ellenfelekkel nézhetünk farkasszemet.

A Borderlands 2 szeptember 21-én kerül a boltok polcaira.

Diablo 3 - teszt

2012. május 15:  minden PC felhasználónak piros napos ünnep, ugyanis ezen a napon, helyi idő szerint 0:01-kor megjelenik a szinte messiásként várt Diablo 3. Juj, de fura ezt olvasni, ugye? 
Több, mint 10 év után történelmet írtunk. Annak ellenére, hogy nemrégiben belőle volt egy béta tesztelési lehetőség, ami a teljes játék első fejezetét tartalmazta, elég sokan ültek neki a keddi premierkor a teljes verzióhoz. Ez pedig azt eredményezte, hogy a Blizzard Battlenet szerverei világszerte túlterhelté váltak, valamint nagyon sok hibát jelzett ki képernyőnkön bejelentkezéskor. Többek között sokunk az úgynevezett 37-es hibával találkozott. Ez azt jelezte, hogy a több ezer játékos egyszerre egy időben a szerveren voltak, mi  pedig nem jutottunk be... Ismerős érzés, mi? Félnapos probléma jelentkezett ezzel, de mára a Blizzard némileg kijavította a kellemetlen hibát. Technikailag ugyan játszhatóvá vált, de legtöbb esetben lagg, és szaggatás követte az egész játékmenetet. 200-500 között volt a látencia / ping. Valószínűleg egy darabig ez így is lesz, ugyan orvosolható a szaggatás mentes játszás akkor, ha a kedves olvasó (minden bizonnyal meg van a példányod neked is) a premier hetén legalább késő este, kb. 23:00 körül, vagy kora reggel kezd el játszani a nagyszerű termékkel.


Némileg negatívumként fogható fel még az, hogy a Diablo 3 játékmenüje akkor jelenik meg, miután a külső, bejelentkezői  menüből beírjuk a jelszavunkat, és a Login gombra kattintunk. Ekkor jelenik meg a Diablo 3 valós menüje is. Szingli kampányhoz, csakúgy mint a cooperative játékmódhoz állandó internet kapcsolat szükséges. Ha megszakad, vagy egyszerűen a felhasználónak a PC-jén nincs, illetve nem érhető el állandó internet kapcsolat, akkor az egész játéknak tulajdonképpen lőttek. Semmilyen tartalom nem érhető el offline-ban, csupán a grafikai és hang beállítások, illetve megnézhetjük a Cinematic előzeteseket, amit a sztori közben értünk /”unlockoltunk” fel online kapcsolat alatt. A Blizzard ezzel az állandó online kapcsolattal azt szeretné elérni, hogy játékukat a hekkerek ne tudják feltörni. Jól hangzik, de ebben az esetben ismét azt mondhatom, vagyis írhatom, hogy most a tisztességes vásárló - felhasználó szív... Ha bejelentkezve játszol, és egyszer csak megszakad a Battlenet, vagy ne adj Isten az internet szolgáltatód éppen karbantartást végez amikor épp játszol, akkor mentés nélkül csak úgy ki tesz a külső menübe, és megint szívsz... mondjuk ez idő alatt egy cigit. Tulajdonképpen jobban jártunk volna, ha egy hetet késett volna a DIO3, hiszen ezalatt a Blizzard biztosan feltudott volna készíteni minket a nagybetűs kalandra.  A Pokol valóságosan befagyott. De nem baj, a fejlesztők az apró hibák ellenére is egy nagyszerű játékot alkottak meg, ez egy AAA-cím. Nincs mese.

Nagyjából, remélem érthetően írtam le a játék technikai részét, mert bizony a Diablo 3-nál ezek döntően dominálnak. Tessék felkészülni rá, gépigénnyel együtt. Miután megkaptuk a Standard Edition review kódját (amit ezúton is hálásan köszönünk a Blizzard PR kelet-európai szegmensének), hozzá is kezdtem az előtöltéshez. Nagyjából 7 GB-nyi anyagot töltöttem le a Battlenetről, miután regisztráltam a játékot a remek rendszeren. Utána pedig vártam és vártam...
Majd elérkezett a nagy nap, ami gyakorlatilag nem május 15, 0:01-re esett, hanem csak délután, 14:00-re, amikor is  zökkenőmentesen belekezdhettem a mókázásba. Röviden amit tudni kell a Diabloról: A Diablo 3 egy hack and slash szerű akció RPG, többféle szintfejlődéssel, pörgős játékmenettel, szívós bossfightokkal megfűszerezve. Már a játék megjelenése előtt a kasztnak a Wizardot, vagyis a varázslót választottam ki magamnak. Ez már eldöntetett.  Maga a játék,  első pillantásra rögtön kiderül, hogy mindent tud, amit elvárhatunk egy Diablo folytatásról. Öt játszható karakterosztály van, férfi-női egyénekkel. Érdekesképpen más tudást és harcmodort tud a női és a férfi barbár, egy karakterosztályon belül. Ez mindenképpen dicsérendő. Ahogy kiválasztjuk a karakterünket, jobb oldalt látható egy mini bejátszás, hogy a karakterrel mire számíthatunk. A kezdő játékost elég jól bevezetik a kasztok tanulmányozására. Tehát nem kell félniük az újoncoknak sem. A kasztok a típus szerint következők (bár ezzel a Blizzard honlapjáról mindenki tisztában van vele, de muszáj megemlítenem): a barbár, a szerzetes, a varázsló, a démonvadász és a witch doktor. Utóbbi kasztot bűn lenne magyarítani. Bár kinézet, testre szabhatóság egyáltalán nincs a programban. Na, nem úgy mint az eredeti in-game, játékmenetben, hiszen itt mindenféle kellékeket, felszereléseket, tárgyakat, védő és támadó eszközöket felpakolhatunk kedvenc világmegmentő  karakterünkre. A fejezet elindítása után pedig egy nagyszerűen kivitelezett világot kapunk, amiben először hősünkkel el kell jutnunk az első emberi településre. A készítők jól adagolták az ellenségek mennyiségét is, legalábbis normál nehézségi szinten pont jókor jöttek. 10. szint után már elérhető a Hardcore nehézség is, de ez csak az igazi fanatikusoknak ajánlott, mert ha kaland közbe meghal a karakter, akkor elvész az egész mentés, és lehet kezdeni a legelejéről az egész agymenést. A játék nagyszerűen kihasználja a 3D grafikus motor adta lehetőséget, hiszen a látványvilág, a környezet egyszerűen fenomenálisra sikeredett. Ráadásul  igen jól fut a mai gépeken is, kivéve amikor magas a látencia, ilyenkor sajnos beszaggat néha. De ez nem a játékot fejlesztő emberek hibája, egyszerűen sokan vagyunk, aki rajong a Diablo szerű játékmenetért, ennyi az egész. 

Az egész látvány, a textúra részletessége maximálisan kidolgozott, hibamentes, egy csúnya részt sem lehet felfedezni a grafikában. Igaz az egér görgőjével nem lehet távolítani, sem közelíteni.  Egy fix kamera nézet be van lőve, és ebből a nézetből a grafikai részletesség, és maga Sanctuary lenyűgöző  világa nagyon szépen mutat asztali számítógépeinken. A grafika egyik fontos kelléke az árnyékolások és a fényeffektek, amik szintén csillagos ötösre vizsgáztak le a HunGamer stábjánál. Az első fejezet után a másodikba csöppenünk - értelemszerűen -, ez Caldera világa, ami egyszerűen hangulatosra sikerült, nem találtam rá szavakat, amilyen gyönyörű sivatagos, perzsa stílusú látványvilágot kaptam.  A helyszínek egytől egyig látványosak, mesésen szépek, no és persze kellő mértékben változatosak is, az ellenség fajtával egyetemeben. A hangokról, és a zenékről, valamint a szinkronszínészekről is ódákat lehetne zengeni: hihetetlen, hogy a Blizzard ilyen pontosan be tudta lőni a mércét minden kategóriára nézve. Mondjuk volt rá nekik több, mint 10 év, de meglátszik munkájuk gyümölcse.


Néhány környezeti elem (hordó, tákolt házak, úttorlaszok, csapdák stb) elpusztítható, némi pénzmag reményében, vagy éppen egy-két meglepetés ellenfél  kicsalogatására tökéletesen megfelelő. Mindegy, végül is, vagy pénzt, vagy pedig XP-t kapsz ezekért. Az ilyen játékba érdemes "farmolni" (gyűjtögetni, elkalandozgatni, fejleszteni a karaktert szintlépéssel), hisz a küldetés felépítése megadja ezt a lehetőséget. Ahogy haladunk előre úgy találkozhatunk mellékkarakterekkel, akik helyi feladatokat adnak, hogy oldjuk meg némi bónusz jutalom ellenében. A bejárható terület egész nagy, ahhoz képest, hogy a sztori lineáris, nagyon sok felfedezni valónk lesz (katakombák, barlangok, stb), s ezalatt mindig különböző ellenfelek fognak borsot törni az orrunk alá. Tekercseket is felvehetünk, majd pedig meghallgathatjuk azokat. A naplók mind egy szálig le vannak szinkronizálva, és a hangulat színvonalát tulajdonképpen megemelik.
Bizonyos események után, a fejezeten belül többször kell majd visszautaznunk főhadiszállásunkra (HQ, tavern, town, város), és beszélgetni az NPC segítőinkkel. Ilyenkor egyszerűen a portálunkat kell használni, amit bármikor benyomhatunk a gyorsmenüben.  De nemcsak bizonyos történetvezetésnél kell majd visszamennünk a biztonságot adó településhez, hanem érdemes akkor is használni a portált, amikor az Inventorynk megtelt. A felesleges anyagokat természetesen eladhatjuk a kereskedőknél, a kovács pedig fejlődhet is búsás fizetés fejében, vagy átalakíthatjuk cuccainkat, vagy kraftolhatunk bizonyos dolgokat. A kovács már önmagában fejleszthető némi pénzmag ellenében, ugyanis a hosszú kaland során minél nagyobb lesz a kovácsod szintje, annál több dolgokat tud majd neked megcsinálni. A HQ tehát tehát egy nagyon fontos kellék a játéknak. A portált gyakran használva könnyen meggazdagodhatsz, az eladott fegyverek, pajzsok és kiegészítők után. Kalandunk során lesznek olyan tárgyak, fegyverek nálunk, amiket nem tudunk mire használni, és az ikonján egy kérdőjel található. Ilyenkor a kérdőjelre kell vinnünk az egeret és jobb klikkel úgymond ki kell csomagolnunk. Egész jó, extra cuccokat szokott beadni ez az ismeretlen tárgyacska. Életerő potiont pedig mindig vigyünk magunknál, alapértelmezett Q billentyű segítségével gyorsan ki kerülhetünk a bajból. HQ-n elég sok NPC tartózkodik, akikkel  hosszasan elbeszélhetünk, érdeklődhetünk a Diablo 3 világa kapcsán.  Ezt nagyon jó dolognak tartottam. A városnál cserélhető le a gép által irányított társ is, mely az első fejezet közepén vált elérhetővé a kooperáció egyik "szegmenseként". Sokszor  a varázslómat támadták az ellenfelek, nem pedig a kiválasztott templáriust, mint tankfogót... Bár nyilvánvalóan nem ugyanaz, mint ha online public gamesben lennünk. Kooperatív módban a legtöbb esetben rohanni kell, nagyon ritka a közösen elvégzett alapos átvizsgálás, a lassú játékmenet. Coopban általában pörgés tapasztalható, hiába ad mondjuk a online barátunk egy jó kis tárgyat...

Játékmenet: azt hiszem megtaláltuk minden idők egyik legjobb akció RPG-jét, hiszen a játékmenet sodor magával. 12 év alatt ez a műfaj alig változott, de a sok idő alatt legalább forradalmira sikerült. A játékmenet a jól bevált harcokra épít: vagy távoli vagy közeli, de az esetek többségében közelharc dominál. Varázslóval ugyan néha lehet távolról osztani a népséget, de előbb-utóbb úgy is közelharcra kerül majd a sor, vagy pedig menekülés-lecsap taktikára váltunk (mert angolosan távozni néha jó), ami még nagyon is jól jön majd a nehéz helyzetekben. Minden karakter szakosodhat, de még mennyire. Ugyan minden tudást nem használhatunk fel, de amit elértünk a sztori előrehaladtával, azokat akár váltogathatjuk is. Varázslónál pl. sokkolhatunk, tornádószerű viharokat generálhatunk, jégpáncélt viselhetünk pár másodpercig. Mindezeket a skilleket rúnákkal  erősíthetjük meg.  Bal egérgombbal általános ütést, varázslatot hajthatunk végre, míg a jobb egérgombbal a nehéz ütésekre / varázslatokra összpontosíthatunk. Ez utóbbi skill pedig mannát igényel. A gyors gombok segítségével pedig nagyon szépen, és látványosan asszisztálhatunk, illetve színesíthetjük a harcot.  Ahogy haladunk előre a történet során, egyre erősebb páncélt és tárgyakat kobozhatunk el a bossoktól, és a kisbossoktól is. A legaranyosabb rész, amikor egy kóborló koboldot kell folyamatosan üldöznünk (közbe adunk is a fejére - hehe), miközben elszórja maga után a sok pénzt és a fontos kiegészítőket, fegyvereket... Ha elkapjuk, akkor sok mindent adhat, de ha nem járunk sikerrel, akkor sajna meglép a jó cuccokkal, a portál segítségével, amit ő maga nyit meg.... Hatalmas.... 

Maga a harcrendszer meglepően gyors,  a skillek elsütése dinamikusan változik, a mannák is gyorsabban töltődnek vissza, főleg ha már erős a karakterünk, nincs kegyelem skillek terén, az biztos. A skillek kiosztását is testre szabhatjuk, szerencsére az összes, egyszerre egy időben nem használható. Választani kell, hogy melyiket rakjuk be a gyorsbill közzé. A taktikázás lehetősége meg van adva. 
Cikkünk végéhez közeledve, még nem esett szó a történetről. Mi is a sztori? Röviden ezt is bemutatom, lehetőleg spoiler mentesen: Sanctuary gyönyörű világát cirka 20 év után a pokoli erők ismét támadás alá vonták, de ez nem meglepő. Így jövünk mi a képbe,  tartalmas kalandunk  több eposzi  csatát ígér majd a végső konklúzióig. Összesen négy felvonásból áll a Diablo 3 története, természetesen ezen belül többféle pályarészből építkezik a keret történet, ezért egy-egy fejezeten belül akár 5-7 órát is elücsöröghetünk. Minden fejezet eleje kiváló minőségű CGI bemutatóval indít, majd ezeken belül képregényszerűen vázolják fel a fontosabb történet részletét.




Összességében a Blizzard készítői egy nagyon jó RPG játékot raktak össze boszorkánykonyhájukban, kellett is ez a sok év a fejlesztésnek, mert amit látunk, s szinte érzünk is egyben valamilyen szinten, az felejthetetlen élményt kínál, főleg ha később visszaemlékezünk, hogy hányszor vittük végig a játékot a különböző karakterosztályokkal, és hány órát öltünk bele csak a single playerbe.  A pályakezdő Diablo játékosoknak biztosan be fog jönni a játék. Mondjuk a HC, illetve az öreg motoros réteg azért panaszkodhat, hogy kissé lineárisra sikerült a sztori.  PC-n a Diablo 3 – JELENLEG - egyértelműen az ÉV RPG játéka, legalábbis a HunGamer szerint. Korai még kijelenteni ezt, de amiken túlmentünk, biztos sokan megértik. Egy élményt varázsoltak a képernyőnkre, amiből a játékiparra nézve a tényeket, sajnos nagyon kevés van belőle.  A Diablo 3-nak természetesen vannak hibái, mint pl az állandó internet kapcsolat, vagy a manuális, illetve a portálhelyi mentések teljes hiánya. Csak bizonyos történetvezetési helyeknél van automatikus checkpoint rendszer. A cooperative mód virágkorát pedig a hardcore módban játszott  felhasználók fogják majd jelenteni, ezzel együtt pedig egy nagyon erős, és tartós online közösséget létrehozva. 


Pro:
+ Látványvilág
+ hangok
+ letisztult fejlődési rendszer 
+ kasztok
+ bossfight-ok
+ CGI átvezetők


Cons:
- technikai hibák
- állandó internet kapcsolat szükséges 
- a sztori lehetett volna sokkal hosszabb is


Értékelés
9.0
 Játékmenet:

A jól bevált recept szerint működik. Menni, ütni-vágni, kalandozni kell, miközben változatos ellenfelekkel, bossokkal találkozunk.

9.5
 Hangulat:  

A játék legerősebb része. Minden nagyon passzol kategóriájában, és összhatásban vannak egymással.

9.0
 Grafika: 

A grafika felül nézetből elég szépre sikerült, úgy gondolom erre a szempontra semmi kivetnivalónk nincs.

9.5
 Hangok: 

A hangok, az effektek, a zenék, és a szinkronok mind emlékezetesre sikerültek. Erre szokták azt írni, hogy tökéletes.

9.5
 Szavatosság: 

A játék talán legerősebb részével van dolgunk, ha lehetne maximális pontszámot adhatnánk. Multiplayer rész nagy közösségi rendszert építhet ki!

Summary
9.5
A Blizzard egy nagyon jó, felső kategóriás hack and slash szerű, akció-RPG-t készített el. Minden szempontból megállja a helyét. PC-n, kategóriáján belül Év játéka lehet! Nálunk biztos az lesz.



A teszt kódot hálásan köszönjük a Blizzard kelet-európai képviseletének! 

Hungamer GOTY 2012 jelölés:
  • A legjobb RPG
  • A legjobb akció-kalandjáték
  • A legszebb játék
  • A legjobb zene
  • Az Év gonosza (Diablo)
  • A leghangulatosabb játék
  • Az Év PC-s játéka

PC exkluzív a DiRT: Showdown

No, senki se ijedjen meg, valóban csalfa a hír címe, de szó sincs arról, hogy a Codemasters legnagyobb rallys játéka csak PC-re jelenne meg. A kiadó bejelentette, hogy a konzolos változatok, vagy is az Xbox360-as és a PS3-as verziók egy hónap múlva, tehát júniusban fognak megjelenni a boltok polcain. Ellentétben a PC, illetve digitális verzió tartja magát a tervezett megjelenéshez. A Showdown május 24-én, kizárólag a Steam kínálatában lesz elérhető, letölthető formában. Dobozos verzió várható a konzolos megjelenéssel.

Közel egy hónapig PC exkluzív lesz a DiRT Showdown. Ugye, milyen ironikus?