E3: EA konferencia - Bejelentve a Most Wanted és a Dead Space 3

22:05 Dead Space 3. Grafika jó, animációk is. Fagyos bolygó a helyszín. Új karakter. Élöben CO-OP-ot nyomatnak. Jónak tűnik a CO-OP.
22:11 Madden NFL 13 megy jelenleg...
22:18 Maxis játék következik, a SimCity social FaceBook verzió mint a Sims social. SimCity PC trailer. Kifejezetten jó a grafika. hatalmas épületek. Élő város. Gyár negyede, multiplayer is lesz benne... Még szabadabban elhelyezhető "objektumok"
22:24  Battlefield 3... BF3 Prémiumról van szó jelenleg. Korai hozzá férések. Close Quarter, Armord Kills, End Game, Aftermath dlc-k. Ára 49.99 dolcsi. 2 hetes korai hozzá férés. BF3 Prémium trailer fut jelenleg.+ új 20 fegyó, 10 jármű, exclusive dögcédulák.
22:28 Star Wars Old Repupblic... Új űr küldetés, assassin droid, új képességek, új harcterületek, új terület amit felfedezhetsz, ez az old republic.
22:32 MOH Warfighter... Frostbite motor hatja, és egy kis gameplay... A grafika pazar, animációk is teljesen jók, rombolhatóság egyenlőre csak fa. A textúra egész szép lett. Ajtó kinyitásának több módja lesz, légi támogatás kérése, rombolhatóság, kis gyilkos robot amit mi irányítunk.  Robot kilőve. MOH Warfighter. 12 különböző Tier1-es egység. Megjelneés octoberben. Még egy kis MOH videó.
22:42 Madden NFL13 Social... Amolyan Autolog féleség.
22:43 Fifa social football network... Mobilra is.
22:46 Fifa 13...Az animációk egyre jobbak a Fifában. És most a Trailer.
22:49 Ultimate Fighting Championship...
22:52 Need for Spedd MOST WANTED... Törés, tömény akció, az új NFS. Az új borító képek. Autolog ebben is benne lesz. Ez a lelke. Gyönyörű képek a játékból. MW lista. Gameplay ingame. A grafika gyönyörű, Burnout szerű autó lezúzások, enyhén NFS HP-ra hajaz, az irányítás eléggé árkádosnak tűnik. Város tele útlevágásokkal (sikátorok), építkezések. Ahogy elnézem jelenleg Bounty gyüjtögetés megy vagy csak simán lerázzák a rendőröket.  Vége a gameplay-nek. October 30.-a a megjelenés.
23:00 Crysis 3... Gameplay. Grafika valami eszméletlen, a crytek-nél megint alkottak. Próféta személyében a gameplay.  Nah asszem a gátnak löttek :) 2013 február a megjelenés.
23:06 Az EA E3-nak vége

E3 2012: Forza Horizon trailer

Pörgős trailert kapott a Forza Horizon is a mai napon, ami természetesen a Microsoft Press konferenciáról származik. Új irányvonalat kapott, mint láthatjuk leginkább a Need for Speed széria játékmenetére fog hajazni. Lesz minden benne: drift, verseny, illegális párbaj... Megjelenés idén ősszel, kizárólag Xbox360-ra.

Splinter Cell: Blacklist

Kiadó: Ubisoft
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Műfaj: akció (lopakodós)
Platformok: Xbox360, PC, PS3
Megjelenés: 2013. május

E3 2012: Black Ops 2 - Gameplay

Tartalmas Black Ops 2 játékmenet videóval jelentkezett az Activision a Microsoft Press konferenciáról. Megjelenés november 13-án. Lent a gameplay:
 

E3 2012: Tomb Raider gameplay

A fejlesztők remek játékot készítenek a Square Enix égisze alatt a legújabb Tomb Raider játék - reboot - kapcsán, hiszen befutott belőle egy jókora adagnyi, folyamatos gameplay mozzanat az E3 alkalmával. Lara Croft úgy néz ki, most sokkal emberibb, és sérülékenyebb lett. De ezt már tudhattuk jó ideje.

A különböző tárgyakra, a fizikával kölcsönhatásba / összhatásban lévő tárgyakra a fejlesztők nagy hangsúlyt fektettek. A játékmenet ezek alapján egész ígéretesnek tűnik. Figyelnünk kell majd minden tereptárgyra, részletekre. Megjelenés március 5-én, multiplatform formában! Várjuk!

E3: Gears of War Judgment Debut Trailer


Meg is érkezett az első előzetes a Gears of War Judgment-hez. Itt a történet már nem Fenix-re fog központosulni, hanem Baird-re és Cole-ra, a két társára, akik fogságba kerültek.

Lent láthatjátok a videót!


E3: Splinter Cell Blacklist Gameplay Trailer!


Meg is érkezett a debütáló videó Sam Fisher legújabb kalandjáról, a Splinter Cell: Blacklist-ről egyenesen a Microsoft konferenciáról.


E3: Quantic Dream új játéka - Beyond képekkel


A népszerű Playstation 3 exkluzív Heavy Rain-t jegyző Quantic Dreams, ugyan még hivatalosan nem jelentette be legújabb játékukat, de már tudni lehet hogy az új fejlesztésük címe a Beyond lesz.

Annyit lehet tudni, hogy hasonlóan egy film lesz mint a Heavy Rain, a főszereplő pedig egy nő lesz. Bővebb információk a Sony konferenciáján.

A lenti képeken egész elképesztően mutat a játék, úgy tűnik a mimikára itt se lehet majd panasz. Egyébként a mozgást mocap-el rögzítették.











E3: Tomb Raider képek


A csak pár napos, nagyon hangulatos E3-as trailer hatására szerintem sokunkban fokozódott a vágy, hogy de jó lenne ha már tolhatnánk Lara legújabb kalandját. Sajnos erre még várnunk kell 2013 március 5-ig, de a Square Enix étvágyunk enyhítésére kiadott pár képet a játékból.







Red Orchestra 2: GOTY teszt



A Red Orchestra 2 Game of the Year kiadásának megjelenése alkalmából nyílt lehetőségem a játék tesztelésére, a játék az elmúlt év során jelent meg, a GOTY kiadás pedig a hónapban. A játék alcíme a Heroes of Stalingrad, és ehhez híven a játék térképei is Sztálingrád környékét formázzák meg, vagy éppen Sztálingrád városát, meglepően változatos a felhozatal, a teljesen várositól, a külvárosin át a vidékies vidékek sok helyet bejárhatunk. De vajon érdemes az egyszeri játékosnak házról-házra utat törnie magának Sztálingrád hírhedt városában?


Általános:
A játék az Unreal engine egy módosított változatát használja, ennek megfelelően jól skálázható és manapság már gyengébb konfigurációkon is elfut, és gyorsan tölt (viszonylag). A játék a realisztikusabb (nehezebb) vonalat próbálja követni (és sikerül is neki), tehát tényleg minden lövés számít, és minden sarkon megbánhatjuk, hogy kidugtuk a fejünk. Nincsen távcső (csak az orvlövészeknek), de van esése a lövésnek, csak a szemünkre és a reflexeinkre hagyatkozhatunk. A játék akár 64 fős térképekkel is elboldogul, tehát bőven lesz lehetőségünk Sztálingrád hősévé válni.


Kampány:
A játékba sikerült egy kampányt is összehozni a fejlesztőknek, lényegében a legnagyobb élményt az átvezetők nyújtják benne, de jó lehetőség a többjátékos mód térképeinek megtekintésére is, mert azokra a térképekre sikerült a kampány küldetéseit ráhúzni, ami lényegében az A pontból eljutni B-be és megölni/elfoglalni mindent. A kampány során bot társaink a kiválóan elterelik az AI katonák figyelmét (fel alá rohangálnak jobbára a cél felé), halálunk esetén halhatatlan lelkünk egy másik bajtársunkban éled újjá. Szóval a kampányt én csak a gyakorló küldetés elvégzése végett ajánlom, ismerkedjünk meg a játék kezelésével és a fegyverekkel, szükség lehet rá.

Játékmenet
A játék a többjátékos módról szól (a kampány is ennek az árnyéka), és ehhez mérten ott jön ki a játék egyedi arca. A játék törekszik a realisztikusságra, ez azt jelenti röviden „meglátnak-halott vagy”. Még a GOTY kiadásban érkezett Action mód (amit játékon belül noob módnak hívnak az emberek) is keményebb élmény, mint a tucat FPS-ek hardcore módja. Mivel egekben a sebzés, nem lehetne elég élvezetes a játék valamilyen rendszer nélkül, ami megvéd minket a kósza lövésektől. Szerencsére erre van a Red Orchestra 2 ügyes fedezékrendszere, odasimulhatunk a falakhoz, sarkokra, ablakpárkányok alá, mellé. ezekről a helyekről tüzelhetünk vakon, behajíthatunk egy gránátot (megtisztítva a szobát), vagy kiléphetünk a sarkokon és tüzelhetünk, vagy csak ki is hajolhatunk.  A nehéz gépfegyverrel felszerelt játékosok ablakpárkányokon, kisebb falakon letámaszthatják fegyverüket, így jutva nagyobb pontossághoz, ugyanez igaz a fekvő helyzetben történő tüzelésre. A célzott tüzelés során lehetőségünk van a távolság beállítására, így javítva a találati pontosságot. Mesterlövész kollégáink a közeli célpontokhoz átnézhetnek a távcső alatt, így nem kell ügyetlenkedni a távcsöves célzással (csak messzi célpontoknál. A multis pályák általában valamilyen feladatra összpontosulnak, védekezés és támadás, a ticket szám lepergés után az maradék ellenállást is fel kell számolni, és vár ránk a dicsőség. Az újonc katonáknak csak óvatosan mert a csata hevében előfordulhat, hogy saját csapattársunk készülünk a másvilágra küldeni, amit a játék nem honorál, pontosabban honorálja, ha becsületesen küzdünk. A ranked szervereken végzett játékaink nyomán tapasztalatot szerzünk, a sokat használt fegyverünkkel egyre ügyesebbek leszünk, a kasztokhoz kiegészítőket oldhatunk fel. Kétségtelen nem olyan kiterjedt és átlátható rendszer, mint a divatos FPS-ek esetében, de van benne kihívás, és az, hogy a sokat ahsznált fegyverrel javul a teljesítményünk, jó ötlet.

A játékban számtalan szerepkörben lehetőségünk van tetszelegni, nem csak a klasszikus 4 osztály, hanem a harckocsizótól a parancsnokig és a többiig bezárólag bármi lehetünk, ha időben kiválasztjuk a kasztot, mert szerencsére limitálva vannak, nem lesz 32 mesterlövész egy csapatban sem.  Vannak akik képesek füstgránátot eldobni, tüzérséggel belövetni, ezáltal stratégiai előnyökre tenni szert, a füst fedezékében átfutni egy utcán és a több. A játék nehéz, bünteti a butaságot, jutalmazza a türelmet, ne lepődjünk meg, ha fogalmunk sincsen honnan jött a gyilkos lövés, nem figyeltünk eléggé.

Grafika:
A kinézetről a korábban említett Unreal engine gondoskodik, amit látunk szerintem szép-tűrhető, természetesen előfordulnak az unrealre jellemző későn töltődő textúrák. De egy rossz szavunk nem lehet rá mert a fegyverek szépek, az ellenséget észre lehet venni. Ám a pályák bizonyos részein kissé elnagyolt, kevéssé kidolgozott lehet a grafika, bizonyos pályákon a szocreál építészet romjai miatt a szürke színnel jobb lesz megbarátkoznunk (és a hóval).  A csapattársak is kellően szépek, a mozgásuk szerintem elég szép (szebb, mint a korábban tesztelt Iron Front esetében).



Összegzés:
A játékban a modern FPS-ekben megfáradt emberek, vagy a kicsit nehezebb játékra vágyók megtalálhatják a számításaikat. A fedezék rendszer talán FPS-be tehető legjobb. Szervert könnyű találni, és a ritmust is hamar fel tudjuk majd venni, a játék megjelenésekor meglévő hibákat, ahogy néztem sikerült orvosolni, és sok új finomhangolást sikerült végrehajtani. A játék folytatás mivoltát nem tudom értékelni, ez volt az első kapcsolatom a Red Orchestrával, és kellemeset csalódtam, jó egyvelege az intelligens játékmenetnek és a feszült akciónak.

A tesztverzióért a köszönet a Tripwire Interactive-ot illeti!

Pros:
+realisztikus
+fedezék rendzser
+II. világháború
+német kampány

Cons:
-hektikus nehézség
-nem mindig jut a kívánt kasztban hely (multi)
-nyílt pályák unalomba fulladhatnak
-spawn pontok elhelyezése miatt sokat kell futni




Értékelés
8.5
 Játékmenet:
Pörgős, nehéz, realisztikus mégis sikerül változatosnak lennie

9.0
 Hangulat: II. világháború, sötét, véres, elkeseredett, igazi háborús feszültség

8.0
 Grafika: 
Szép, de nem kiemelkedő, néha csúnyácska lehet, ám a fegyverek és a karakterek szépek

8.0
 Hangok:
A fegyverhangok szépek, a környezeti zajok szintén, a zenével nem vagyok megelégedve, semmi emlékezetes

9.0
 Szavatosság: A többjátékos rész miatt a törzsközönség biztos évekig kitart majd mellette, és készítők elkötelezettnek tűnnek a fejlesztéseket illetően, és van karakterfejlődés

Summary
8.5
Kellemeset csalódtam a játékban, a nehézségi szintje és fedezékrendszere kiemeli a tömegből

E3 2012: Kiszivárgott képeken a legújabb Splinter Cell!

A Ubisoft hivatalosan ma este fogja bejelenteni az E3-on a legújabb Splinter Cell játékot, ami a Blacklist alcímet kapta meg. A kiadó elvileg a régi SC-s stílust szeretne visszahozni, de az alábbi képek nagyon nem ezt árulják el, hiszen meglehetősen akciódúsabb látványt érzékeltetnek. Továbbra is megmarad a jól bevált fedezékharcokra építő játékmenet is, remélhetőleg azért lopakodni fogunk majd tudni a Blacklistben.

Csak én érzem úgy, hogy a Ubisoft az eddigi legjobb taktikai, taktikus címeit az akció irányába terelték? A Conviction sem volt az igazi SC játék, mint annak idején a zseniális Chaos Theory, vagy a Double Agent...








The Amazing Spider-man - E3 Trailer


Az idei E3-on felbukkant az idén esedékes The Amazing Spider-man legújabb trailere, amiben bepillantást nyerhetünk a harc rendszerbe és némi gameplay-be.

Íme a trailer:


The Amazing Spider-Man Game E3 Trailer by allgamesbeta2

Battlefield 3 Premium - Kiszivárgott Trailer


Nemrég még csak pletykákat lehet hallani arról, hogy a DICE egy, a Call of Duty Elite-hez hasonló szolgáltatást fog kiadni, ami a Premium névre fog hallgatni.
Ma "véletlenül" kiszivárgott egy előzetes, ami alapján valósnak bizonyultak a pletykák.

Ha úgy döntünk, hogy befizetünk rá, akkor a jövőben megjelenő DLC-kel 2 héttel hamarabb játszhatunk, kapunk 20 új fegyvert, 10 új járművet (köztük szerepel az AC130 is), exkluzív dögcédulákat és egyedi skineket mind katonánkra mind fegyvereinkre, új assignments-eket, új, pontosan 4 darab játékmódot és még további tartalmakat.

Persze semmi nincs ingyen, ezért a csomagért 50$-t kell kicsengetnünk, ami mai árfolyamon nézve több mint 12 ezer Forint.

Hivatalos megerősítés a ma megrendezendő EA konferencián várható, de valószínűleg már holnaptól előfizethetünk rá.


Far Cry 3 - 3 új kép!


Az Ubisoft ma 3 csodaszép új képet adott ki az egzotikus, ám korántsem veszélytelen szigeten játszódó Far Cry 3-ból. A képeken főhősünk próbál megölni mindenkit aki az útjába kerül és egy kicsit lopakodni is.

Íme a képek:




Need For Speed: Most Wanted 2012 Borító

Előkerült az NFS: MW 2012 borító képe ami nekem kifejezetten tetszik. Nincs túlcsicsázva, egyszerű és lényegre törő. Luxus verdákkal a luxus verdák és a yard ellen.